Povodně 2.6-10.6.2013 a moderní Pražský okruh
(Click image to zoom in!)
Na sidlišti Prosek, který je moderní a bezproblemový, jsme nástoupily na metro a jeli až do stanice Muzeum.

Stanice Muzeum je přestupná, a pak ale už bez přestupu rovnou do Dejvickou. Z Dejvické do Lysolaji jede BUS obvykle cca 10minut. Bohužel kvůli rozběsněné vodě v Podbabské ul., která běži těsně podel Vltavy, naš autobus timto směru nejezdil. Tramvaje jezdily až na konečnou v Babě, kde je tramvajová smyčka. Jak vidite na foto bus. zástavka byla pod vodou. Proto řidiči objžděly jiným směrem přes ul. Evropskou - Homěřice do Lysolaje. Tam je naše chata.
Jak vidite na Google-mapě (i na foto) pod vodou byl celý Hydrometeorologický areal, Cisářský ostrov, čistička, ZOO s přilehlými pozemkami. Pod vodou byly vozovky ul. Podbabská a ul. Papírenská s podjezdem pod žellezniční drahou. Sama žel.dráha nebyla zatopená a byla propojena s nádráži Holešovice.

To je pohled na podjezd a na ul. V podbabě, kam ústí Šárecké údoli a údolí Lysolajské. Svou chatu vidime na mape Google, kde je vyznačena ul Štěpniční a nová zastávka Bus. Autobusy nejezdí dolu. Tam je viadukt pod vodou, což vidite na poslední fotografii. Objzdí daleko, po zpetné cestě až na ul.Evropskou.


Konečně jsme dorazily do ul. Štěpničná-Lysolaje na svou chatu. Zde pravidelně jezdí autobusy každý den. Záhrádka toužila po nás. Syn posekal travnik. Já pozalivála rajčata a okurky. Dali jsme kafe a s posledním busem jsme jeli domu na naš oblibený Prosek do stanice Střížkov. (architekta Patrika Kotasa)
Tato překrásná z skla a oceli stanice metra, kterou navrhl architekt Patrik Kotas, dostala v roce 2009 mezinárodní ocenění a tak se dostala do společnosti takových staveb jako je například koncertní hala v Kodani, Evropský soudní dvůr v Lucemburku nebo centrální kurt ve Wimbledonu.


Konečně jsme dorazily do ul. Štěpničná-Lysolaje na svou chatu. Zde pravidelně jezdí autobusy každý den. Záhrádka toužila po nás. Syn posekal travnik. Já pozalivála rajčata a okurky. Dali jsme kafe a s posledním busem jsme jeli domu na naš oblibený Prosek do stanice Střížkov. (architekta Patrika Kotasa)
Tato překrásná z skla a oceli stanice metra, kterou navrhl architekt Patrik Kotas, dostala v roce 2009 mezinárodní ocenění a tak se dostala do společnosti takových staveb jako je například koncertní hala v Kodani, Evropský soudní dvůr v Lucemburku nebo centrální kurt ve Wimbledonu.