čtvrtek 27. června 2013

Výběr oblečení na displeji

Подбор одежды.
Разработчиками из японской Active Lab был представлен интересный интерактивный интерфейс, позволяющий примерять различную одежду, даже не притрагиваясь к ней.
Пользователь находится перед большим дисплеем в формате зеркала, на котором отображается виртуальный трехмерный двойник. С помощью жестов женщина может выбирать себе наряды. Естественное легкое движение руки - и никаких переодеваний! Посмотреть какие вещи подойдут тебе и как будут сидеть - это очень интересно и совершенно не хлопотно. А вы как считаете?


Milý SYNU,
dala jsem toto video na svůj blog jen proto, aby připomnět dobu, kdy ty byl plný interaktivních nápadů a kreativity, které pro mne byly často nepochopitelné. Vzpominám, jak jsi snil a basnil o podobném nápadu  oblekání a nákupu oděvu pomoci tzv."манекена" (krevčovské panny) na video-monotoru. Tehdy jsem nechapala smysl  tvého nápadu. To bylo přiliš podivné a zahádné!   Jen nyni po shlednutí tohoto japonského video jsem pochopila tvou skromnou povahu a kreativitu. 

Vzpomínám na zvláštní  čokoladové figurky "extra-smajliky". Vzpomínám  na zvlaštní a extra nový způsob fotografování tzv."foto-momentek"pro náročne turisty atd.  To vše mohlo stat hitem nové doby, jen kdyby byly ty "melouny".  Synu, nezdáš se  Ti, že předběháš svou dobu a tvé nápady využivájí jine? 
Gratulují Ti za  1. místo v tak naročné soutěží, což jsem nečekala. To je dosti vysoké a zasloužené ocenění tvého poctivého snažení a tvé kreativity. (Napiš o své firmě ADVERTEX s o.r.)